جدیدا حالِ ملت رو هم که میپرسیم سکوت میکنن! یا مثلـا میگیم: بابا تو را چه شده که به ما محل نمیدی؟ باز سکوت میکنن! یا میگی: خو لـامصب من مگه چه بدی ای در حق تو کردم که اینطوری میکنی؟ میاد میگه: هیچی! ولی همینیه که هست! بابا لـااقل دو کلـام بگید: آقا الـان حوصلتو ندارم! یا بگید: خوشم نمیاد ازت! به خدا اگه من ناراحت بشم! ولی آدمو نذارید تو بلاتکلیفی! که بشینه هزار جور فکر و خیال کنه!


∞ پست مخاطب زیاد داره! کلـا هر کس فکر میکنه اینطوریه میتونه به خودش بگیره! تعارف ندارم من با کسی =)

∞ بعدا نوشت: میگم اوستا کریم! مرامتو شکر ها! ولی بذار حرف از دهن من بیاد بیرون، بعد واسش فرتی مثالِ نقض بیار! یعنی در حینِ اینکه من داشتم این پست رو تایپ میکردم یکی از همین اشخاص اومد کامنت خصوصی داد :) فقط هم سر این مساله نیست ها! کلـا خدا هنوز من پی اِم رو نفرستادم میزنه تو ذوقم :دی اصلـا عاشقشم! دمِش گرم! ولی در نهایت میرم توی افق محو بشم!