خدای من چه رنگیست ؟


به نظرم کاملا باید مشخص باشد ! تمام چیز های دوست داشتنی من در زندگی هاله ای از نارنجی به دور خویش دارند :) اینجور برایتان بگویم که چیزی نیست که بنده دوست داشته باشم و نارنجی نباشد ! در حقیقت اگر کسی نارنجی صفت باشد ، دوست داشتنی ایست :)

خدای من نارنجی پر رنگ است ! خیلی دوستش دارم و به گمانم خیلی دوستم داشته باشد :) همیشه همراهم است حتی زمانی که فراموش میکنم همراهی اش کنم ...

اصلا خودِ او بود که به من یاد داد نارنجی باشم .. از نوع دیوانه اش ..

نارنجی ها میبخشند .. فراموش میکنند .. تسلیم نمیشوند .. میخندند .. مهربان اند .. طاقت دیدن غم کسی را ندارند و .. ! نه که اسطوره باشند ها ! اسطوره ی مطلق خداست ! و تنها اوست که نارنجی پر رنگ است .. :)


زردَت کند بی رحمی دنیا  ...

قرمز شوی از عاشقی حالا ...

اینک ندانم قرمزی یا زرد ؟

می بینمت اینبار نارنجی .. :)

"دیوانه نارنجی صفت"


پ.ن : مرسی مهندس .. همیشه از این موضوع ها بده .. داره نوشتن یادم میره .. شاید اگه دو سال پیش این موضوع رو بهم داده بودی برات دو صفحه مینوشتم .. ولی خب واسه شروع دوباره خوبه :)


پ.ن : و من بار ها زجر حبس کردن نفس ، دست و پا زدن و .. را در قوطی های رنگ قرمز و زرد کشیدم تا شدم این دیوانه ی نارنجی صفتی که میبینید .. :)


پ.ن : و تو نمیدانی نماد رنگ قرمز و زرد در نظر من چیست ... :))


پ.ن : سخته نارنجی بودن توی دنیایی که اکثریت دنبال بدرنگ کردن بقیه ان .. بیاین همگی تلاش کنیم واسه نارنجی شدن .. البته ناگفته نمونه که دنیا به همه ی رنگ ها نیاز داره :)


Orange Is the New Black Cast HD wallpaper for Standard 4:3 Fullscreen UXGA XGA SVGA ; Wide 16:10 Widescreen WHXGA WQXGA WUXGA WXGA ; HD 16:9 High Definition WQHD QWXGA 1080p 900p 720p QHD nHD ; Other 3:2 DVGA HVGA HQVGA devices ( Apple PowerBook G4 iPhone 4 3G 3GS iPod Touch ) ; Mobile VGA iPhone iPad PSP - VGA QVGA Smartphone ( PocketPC GPS iPod Zune BlackBerry HTC Samsung LG Nokia Eten Asus ) HVGA Smartphone ( Apple iPhone iPod BlackBerry HTC Samsung Nokia ) Sony PSP Zune HD Zen ; Tablet 2 ;

Torii Leading To The Inner Shrine HD wallpaper for Standard 4:3 5:4 Fullscreen UXGA XGA SVGA QSXGA SXGA ; Wide 16:10 5:3 Widescreen WHXGA WQXGA WUXGA WXGA WGA ; HD 16:9 High Definition WQHD QWXGA 1080p 900p 720p QHD nHD ; Other 3:2 DVGA HVGA HQVGA devices ( Apple PowerBook G4 iPhone 4 3G 3GS iPod Touch ) ; Mobile VGA WVGA iPhone iPad PSP Phone - VGA QVGA Smartphone ( PocketPC GPS iPod Zune BlackBerry HTC Samsung LG Nokia Eten Asus ) WVGA WQVGA Smartphone ( HTC Samsung Sony Ericsson LG Vertu MIO ) HVGA Smartphone ( Apple iPhone iPod BlackBerry HTC Samsung Nokia ) Sony PSP Zune HD Zen ; Tablet 2 Android 3 DVGA HVGA HQVGA devices ( Apple PowerBook G4 iPhone 4 3G 3GS iPod Touch ) ; Dual 4:3 5:4 16:10 5:3 16:9 UXGA XGA SVGA QSXGA SXGA WHXGA WQXGA WUXGA WXGA WGA WQHD QWXGA 1080p 900p 720p QHD nHD ;