1. مامانم "بادیگارد" رو از ویدیوکلوپ گرفته نشسته داره میبینه و من مجبورم بشینم تویِ اتاقم بررسی کنم ببینم که اگه نور با زاویه چند درجه بتابه به یه منشور، عمود بر وجه دوم ازش خارج میشه :/


2. چرا وقتی من سرم شلوغه همتون روزی شونصد تا پست میزارید؟ وقتایی که سرم خلوته هِی این پنل رو ریفرِش میکنم دریغ از یه موجود زنده که ابراز وجود کنه :/


3. چرا نصفِ وبلاگ هایِ بروز شده چِرتَن؟ به عنوان مثال همین الان میرم چند تا از عناوین پست هایِ جدید رو در وبلاگ هایِ بروز شده براتون مینویسم:

برگزاری بیست و پنجمین جلسه کانون آرامش گفتار

آدم ربایی وعناصر و شرایط تحقق جرم آدم ربایی

پاسخ تمرینات و خودآزمایی کتاب فلسفه پایه سوم متوسطه رشته انسانی

شماره اول نشریه شذرات در سال تحصیلی جدید

آهنگ جدید میلاد باران به نام این آخرین باره منتشر شد


4. امروز داشت راجب انواع اعتیاد ها و مواد مخدر و روان گردان و اینا حرف میزد بعد یه جا گفت: مثلا یکی که قرص اِکس مصرف میکنه دچار توهمی میشه که فکر میکنه پرتقاله! و هی به اطرافیان متذکر میشه که تروخدا منو پوست نکنید!

قیافه من در اون لحظه: :|||

به هیشکی هم نمیتونستم بروزِش بدم آخه :/


5. اون سه روزِ کوفتی رو شکست دادم! الان آیم این رِوالِ عادیِ مای حیات :/


6. یا حق!